Азбука організованості | ![]() |
1. Працюй за встановленим режимом дня - тоді на все вистачить часу: на навчання та на допомогу матусі, музику та спорт, на книги та прогулянку, ігри з друзями.
2. Пам'ятай, що час на виконання домашніх завдань обмежений: 1 година - 1 година 30 хвилин. І тому не затримуйся, а берися за справу. Якщо стомився, зміни діяльність, це допомагає відпочити.
3. Бережи хвилини! За хвилину ти зможеш порахувати тільки до 60-ти. А за цю хвилину на заводі в кар'єрі добувають приблизно 2 тонни каменю, виготовляють 540 авторучок, 67 годинників, 2 телевізори тощо. І тому не марнуй час, приступай до праці вчасно, швидко, організовано, зосереджено.
4. Пам'ятай, що час минає, і хвилинки неможливо повернути, на згадку про них залишаються тільки наші справи.
5. Цінуй свою працю та працю інших. Якщо не закінчив свій малюнок, не псуй його, а допрацюй. Не вимазуй, не ламай виріб свого товариша - він працював. Доводь зошити до кінця. Бережи підручники, шкільне майно (парти, стільці тощо) - бо це теж праця багатьох людей.
6. Будь завжди уважним. Примушуй себе слухати й розуміти все нове на уроці, тоді вдома тобі буде достатньо тільки повторити.
7. Умій слухати не тільки пояснення вчителя, а й відповіді дітей. Цим ти повинен показати свою повагу до них, а для себе - ще раз закріпити вивчений матеріал.
8. Твердо тримай своє слово. Будь організованим та охайним. Закінчи спочатку одну справу, а тільки потім розпочинай нову.
9. Привчай себе користуватися записником. Внеси в нього телефони своїх друзів, щоб відразу ж дізнатися, чому хто-небудь пропустив навчальний день.
10. Плануй свій тиждень. Записуй, в які дні в тебе додаткові заняття з музики, іноземної мови, спортивні тренування, розклад роботи бібліотеки, в яку ти записаний.
![]() |
Як організувати свій режим роботи |
1. Розкрий щоденник і прочитай уроки на завтра.
2. Спочатку треба підготувати все необхідне для роботи.
3. Потім прибери все зайве з робочого місця.
4. Дивись у щоденник. Що задано на завтра?
5. Ті підручники, які стануть тобі у пригоді для виконання домашніх завдань, розклади по порядку.
6. Починай готувати уроки зі складнішого предмета.
7. Коли розпочнеш роботу, не поспішай і не працюй до повної втоми, роби перерви.
8. Під час роботи не можна їсти й пити.
9. Коли працюєш, не відволікайся.
10. Коли ти щось не зможеш виконати, не хвилюйся. Зроби перерву. Сядь і заспокійся, а тільки потім знову приступай до праці.
11. Коли повністю правильно виконаєш завдання, упорядкуй своє місце.
![]() |
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ
· Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя. · Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути. · Забороняється вживання непристойних виразів і жестів. · Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час. · У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи. · Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам. · Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи. · Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи. · До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність. · Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи. · Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки. · Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках. · Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою. · На першу вимогу вчителя слід пред'являти щоденник. · Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику. · Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ
|